HOŞGELDİNİZ...

HOŞGELDİNİZ

4 Haziran 2012 Pazartesi

DİKKAT DİKKAT! BU BİR KINA POSTUDUR...

Merhabalar sayın blogcan arkadaşlarım nasılsınız iyisinizdir inşallah aman iyi olun hep yüzünüz gülsün Rabbim sağlık huzur versin gerisi oluyo zaten düğünüme sayılı günler kaldı müstakbel nişanlımın deyimiyle son yüz metreye girdik :) geçenlerde kına için ne lazımsa gittik aldık hepsini özne bezene seçtim umarım beğenirsiniz sizleri resmlerle baş başa bırakıyorum
     
             kına taçları (bekar kızlar için) , kına gülleri , keçeden magnetler ve kına mumları


   

 kına örtüm ve eldiveni (farkında olmadan pahalısını seçmişim nişanlım en pahalısını seçmişsin diyor kırmadı aldı:) )


kına sepeti , kına tepsisi v halay mendilleri


parlak küçük kutularda kına kutuları


bunlarda kaftan magnetlerimin ve mumlarımın yakından görünüşü kendi el emeklerim çok uğraştım bunlar için nasıl olmuş bakalım ?


son olarak bu postu kına gülümle kapatıyorum benden size öpücükler gönderiyorum görüşmek üzere....

3 yorum:

  1. Hepsi çok güzelmiş canım,sana mail attım ;)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. sorma canım ya olmazmı heyecan dorukta nasıl olacak bakalım kına malzemelerimizi pendikten aldık canım :) snin nasıl gidiyor hiç görünmüyorsun

    YanıtlaSil