HOŞGELDİNİZ...

HOŞGELDİNİZ

11 Haziran 2012 Pazartesi

ufak tefek çeyiz hazırlıkları

selamlar saygılar efendim hepinize nasılsınız keyifler yerindedir inşallah beni soracak olursanız düğünüme iki haftadan az bi zaman kaldı heyecan dorukta yarın gelinliğimi denemeye gidiyorum bakalım nasıl olmuş kendime hala kına gecesi için az topuklu dore bi ayakkabı arıyorum ama bulamadım yarın birde nasipse mobilyalarımız geliyo bakalım nasıl olacak evimizin mobilyalı hali :) işte böyle canım arkadaşlarım geçenlerde nişanlıma takım almaya viaporta gittik bi sürü mağazaya girdik çıktık bi kaç takım denedikten sonra kararımız sarar dan yana oldu  
koyu lacivert güzel bi takım onun tamir işlemini beklerken biraz gezelim dedik sonra englısh home girdik ve bu güzel peçeteleri görüp aşık oldum ya nişanlımda şaşkın şaşkın bana bakıyo herhalde peçete görüp  tek mutlu olan insanmışım gibi tamam diyo hangisini beğendiysen alalım bende bunları aldım bakalım beğenecekmisiniz ?

                                      muffinli peçetelerim :) en sevdiğim


                     buda contry tarzı güzel bi peçetem bunada   bayıldım

           

bunlarda esseden aldım silikon kalıbım ve keçeden yaptığım bardak altlıklarım:)

hepinize hayırlı geceler diliyorummmm....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder