HOŞGELDİNİZ...

HOŞGELDİNİZ

13 Nisan 2012 Cuma

davetiyeme yazılacak güzel bir söz arıyorum...

         
                                 Alakasız bi resim oldu ama bu kurabiyeleri çok beğendim ben :) neyse konumuza dönelim sade bi düğün davetiyesi beğendik ama içine ne yazılması konusunda çok kararsız kaldım çok güzel ayetler hadisler buldum aslında ama malum davetiye işi bitildikten sonra atılan bişey o yüzden onun vebali altına girmek istemedik ama bu seferde kendimize göre birşeyde bulamadık bunun için sizden yardım istiyorum sayın blogcanlar böyle sade güzel kısa bir söz veya  yazı aklınızda veya bi yerlerde varsa bana bildirirseniz mutlu olurum.

2 yorum:

  1. http://haticinpepelasi.blogspot.com/2012/01/24nisan-kordugum-olduk.html
    eklemeyı unutmusum

    YanıtlaSil
  2. canım yazı harika ama o benim davetiyeme hayatta sığmaz ya yoksa çok isterdim ilgilendiğin için sağol

    YanıtlaSil